Меню сайту
Наше опитування
Статистика Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Портфоліо практичного психологаКулак Наталія Миколаївна Практичний психолог Гузіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Фуцяк Оксана Миронівна Соціальний педагог Гузіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Професійне кредо: Щирість і компетентність - дуже сильна комбінація професіоналізму. Чітко визначись, що повинно бути зроблено, і ти знайдеш, як краще здійснити задум. (Абра хам Лінкольн) Життєве кредо: Тепер, коли ми навчилися літати по повітрю, як птахи, плавати під водою, як риби, нам не вистачає тільки одного: навчитися жити на землі, як люди. (Бернард Шоу) Тема, над якою працюю: профілактика булінгу в учнівському середовищі.
Посадові обов’язки соціального педагога ВИВЧАЄ ТА ОЦІНЮЄ особливості діяльності й розвитку учнів, мікроколективу, шкільного колективу загалом, неформальних молодіжних об'єднань; ДОСЛІДЖУЄ спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу та джерела негативного впливу на дітей і підлітків; ПРОГНОЗУЄ посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня чи групи; результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості; НАДАЄ необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу: - дитячим, молодіжним об'єднанням; - дітям, підліткам, які потребують піклування чи знаходяться у складних життєвих обставинах; - учням; - батькам; - учителям; ЗАБЕЗПЕЧУЄ дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представляє їхні інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах неповнолітніх, міліції, суді тощо); ПЕРЕКОНУЄ учнів у доцільності дотримання соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя; СПРИЯЄ соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію; соціально корисній діяльності дітей і підлітків; запобіганню негативним явищам в учнівському середовищі; ЗДІЙСНЮЄ соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально незахищених категорій дітей; КООРДИНУЄ діяльність й взаємодію всіх суб'єктів соціального виховання; ФОРМУЄ демократичну систему взаємостосунків в підлітковому середовищі, а також серед дітей і дорослих; ВЕДЕ відповідну документацію та статистичну звітність за результатами роботи в навчальному закладі; БЕРЕ участь у роботі педагогічної ради школи, нарадах, які проводяться адміністрацією школи. ПОГОДЖУЄ свою діяльність із директором, заступником директора з навчально-виховної роботи, відділом освіти. Напрямки роботи соціального педагога в школі: - психологічна підготовка до навчання у школі; - адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі; - організація роботи з “важкими” дітьми; - професійне самовизначення старшокласників; - організація роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями; - сприяння психологічному здоров’ю дітей, підлітків, батьків та педагогів - попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та навчально-виховному закладі; - організація роботи з дітьми пільгового контингенту; - методична робота. Види роботи соціального педагога в школі: - діагностична робота; - прогностична робота; - консультаційна робота; - соціально-перетворювальна робота; - профілактична (просвітницька) робота; - навчальна діяльність; - організаційно-методична робота; - зв’язки з громадськістю. В школі за участю соціального педагога організована робота з соціального захисту дітей пільгових категорій, до яких належать: - діти-сироти; - діти, позбавлені батьківського піклування; - діти-напівсироти; - діти, постраждалі внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС; - діти-інваліди; - діти з багатодітних родин; - діти з малозабезпечених родин; - діти військовослужбовців, яких мобілізовано до АТО, до Збройних сил України та Національної Гвардії України
|
Пошук
Архів записів
Погода
Друзі сайту
Каталог свят
|