Вас вітає Гузіївська школа!
Меню сайту
Педагогічна преса
освітній портал Педагогічна преса
Цей день в історії
Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 184
Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Користувачі OnLine:

Учнівське самоврядування

​Модель

президентсько-парламентської моделі

учнівського самоврядування «САМ»

 (Самостійно  Активно Майстерно)

Гузіївської ЗОШ І – ІІІ ступенів

 

Мета: розвиток  та саморозвиток комунікативних, організаторських і лідерських якостей особистості, її творчого потенціалу, самореалізація у громадському житті

Завдання :

1.  Розвиток учнівського самоврядування  як системи, що забезпечує позитивну соціалізацію дітей та молоді.

2.  Забезпечення та захист прав, інтересів учнів школи.

3.  Сприяння органів учнівського самоврядування у залученні дітей до участі в різноманітних гуртках, товариствах, об’єднаннях, клубах за інтересами.

4.  Залучення учнівського самоврядування до реалізації виховної системи «Шлях до успіху».

5.  Створення умов для формування, розвитку й саморозвитку активної, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної свідомості.

6.  Розвиток творчих рис характеру, а саме: цілеспрямованості, ініціативності, вимогливості, наполегливості, толерантності, винахідливості, оригінальності, готовності до виправданого ризику.

Принципи:

  •   Добровільності та самостійності
  •   Відповідальності, відкритості та прозорості
  •   Консультативно-педагогічної підтримки
  •   Рівноправності та партнерства
  •   Доступності

 

Функції:

  •  Виховна
  •  Пізнавально-пошукова
  •  Превентивна
  •  Організаторська
  •  Захисна
  •  Комунікативна

Очікувані результати:

1.   Сформується творча особистість з комунікативними, організаторським  і лідерськими якостями, активною громадянською позицією, здатна до самореалізації у громадському житті.

2.   Підвищиться рівень готовності   молоді до майбутньої участі в керівництві державними та суспільними справами.

3.   Сформується система діяльності органів учнівського самоврядування, здатна  до реалізації цілей та завдань виховання.

4.   Зросте інтерес дітей та учнівської молоді до виховної діяльності школи.

5.   Зросте імідж  органів учнівського самоврядування.

 

Гімн учнівського самоврядування

Гузіївської ЗОШ І – ІІІ ступенів

1.Не за горами, за лісами

Ось на оцій землі

Наша сім’я тут проживає

Знають її усі.

Ось тут зібралася родина

Дуже щасливі ми

Вчитель і учень знову разом

Ми всі одна сім’я

    Приспів:

Мріємо я і ти,

Мріємо я і ти,

Що вчитель всім нам допоможе

Правильний шлях знайти.

2. Є в нас добро і щастя й радість

В нашому домі теж

Вірність і дружба, і повага

Все це не має меж.

Тут чудеса творяться звичні

Горя і зла нема.

Кожен бажа добро творити

Бо ми одна сім’я.

      Приспів

 

Емблема учнівського самоврядування:

 

Функції учнівського самоврядування:

 

Структурна схема УС школи:

 

 

Сильний актив школи – це основа успішної роботи учнівського самоврядування закладу.  Цьогорічний склад активу школи вирізняється своєю креативністю та відповідальністю. Співпраця з учнівським самоврядуванням дає хороші результати : різноманітні акції та проекти, флешмоби та  конкурси наповнюють перебування в школі яскравими фарбами та незабутніми емоціями

 

Президент учнівського самоврядування:

учениця 10 класу

Сеньків Софія

Заступник - Корпан Андріана

 

     

   

 

 

Статут

учнівського самоврядування

Гузіївської ЗОШ І – ІІІ ступенів

І. Загальні засади.

  1. Учнівське самоврядування Гузіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів регламентує свою діяльність на підставі нормативно – правових актів : Конституції України, Всесвітньої декларації про права дитини, Законів України «Про освіту», «Про громадянські організації», Статуту школи.
  2. Учнівське самоврядування пропагує дружні взаємини та співпрацює з різними громадськими об’єднаннями на принципах взаємоповаги і незалежності, співпрацює з педагогами і батьками.

ІІ. Мета та завдання шкільного органу самоврядування.

  1. Всебічно розвиватися, самовдосконалюватися, самореалізуватися на благо собі, своїм ровесникам, школі, своїй родині, малій батьківщині, народові України.
  2. Забезпечувати і захищати права та інтереси учнів на основі виконання правил і законів України.
  3. Формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодівати наукою управління.
  4. Сприяти реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей.

     5. Прагнути узгодженості й балансу між учнями  і дорослим

ІІІ. Органи управління учнівського самоврядування.

Права та обов’язки.

  1. Вищим органом учнівського самоврядування школи є учнівська рада, яку скликають двічі на рік.
  2. Керівні функції учнівського самоврядування виконує президентська рада, яку скликають двічі на  місяць.
  3. Виконавчим органом самоврядування є члени міністерств, старостат.
  4. Структура та склад органів учнівського самоврядування обговорюються і затверджуються на учнівській раді,  педагогічним та учнівським колективами шляхом відкритого голосування.
  5. Головою (президентом) учнівського самоврядування може бути учень 9 – 11 класу, якого обирають відкритим голосуванням члени учнівської ради.
  6. Старосту класного колективу обирають загальні класні збори з числа учнів-лідерів класу. З них формується старостат.
  7. Форми діяльності міністерств та старостату визначають на засіданнях ради. 

Президентська рада:

  • координує роботу класів, доводить до них конкретні завдання діяльності;
  • контролює створення належних умов для навчання та дозвілля учнів;
  • організовує пошукову роботу;
  • контролює відвідування уроків, стан навчання та поведінки учнів;
  • ухвалює рішення з найважливіших питань з життя школи в межах своєї компетентності;
  • вносить пропозиції до адміністрації школи, педагогічної ради з питань навчання та виховання;
  • бере участь в організації невідкладної допомоги невстигаючим учням;
  • організовує й контролює чергування в школі;
  • веде контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних  вимог у школі;
  • здійснює заходи щодо розвитку творчих здібностей учнів, зміцненню їхнього здоров’я, фізичного вдосконалення, пропаганди здорового способу життя;
  • співпрацює зі старостатом;організовує та проводить загальношкільні заходи;
  • представляє та захищає права та інтереси учнів;
  • звітна перед загальними зборами (учнівською радою);
  • організовує колективне планування роботи.

Старостат :

  • звітує про результати навчально-виховної роботи на класних зборах, засіданнях старостату та учнівської ради школи;
  • є безпосереднім зв’язковим між учнівською радою, колективом класу та класним керівником (доводить їм до їхнього відома  плани, завдання, рішення учнівської ради, міністерств)

ІV. Основні напрямки діяльності органів учнівського самоврядування

  1. Міністерство освіти:
  • здійснює роботу, спрямовану на вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;
  • організовує консультаційну допомогу з предметів;
  • бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;
  • контролює  виконання домашніх завдань, ведення щоденників;
  • веде боротьбу з пропусками уроків;
  • працює з обдарованими дітьми.
  1. Міністерство інформації :
  • розвиває  у дітей вміння збирати інформацію, обговорювати теми рубрик і матеріалів шкільних газет;

- сприяє підвищенню інтересу дітей до життя;

- виховує свідоме й відповідальне ставлення до своїх  обов’язків та прав, навички організаторської роботи в класних колективах;

- випуск тематичних стіннівок, газет, підготовка матеріалів для стендів у класній кімнаті;

- зв’язок з бібліотекою, перевірка стану підручників;

- інформаційна і просвітницька діяльність;

- збирає й систематизує матеріали звітів учнів чергового класу;

 проводить загальношкільні лінійки, відкриті зустрічі, класні збори з метою запобігання негативним проявам поведінки;

  • збирає та обробляє дані, надає інформацію щодо подальшої діяльності органів учнівського самоврядування.
  1. Міністерство охорони здоров’я та спорту:
  • забезпечує повноцінний фізичний розвиток, дбає про охорону та зміцнення їхнього здоров’я ;
  • пропагує здоровий спосіб життя (антиалкогольна, антитютюнова, антинаркотична програма);
  • залучає учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;
  • проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;
  • організовує загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи;
  • контролює санітарний стан у школі, класах, дотримання гігієнічного режиму в їдальні, особисту гігієну учнів;
  • здійснює санітарно-освітню роботу серед учнів, випускає санбюлетні, проводить бесіди, дискусії, тематичні вечори);
  • організовує заняття з профілактики дорожнього травматизму;
  • залучає  до участі в акції «Діти на дорозі»;
  • співпрацює з учнями молодших класів, проводить з ними ділові ігри;
  • активно сприяє вихованню в дітей обережного поводження з вогнем, проведенню місячників пожежної безпеки;
  • надає практичну допомогу дорослим у збереженні матеріальних цінностей, життя й здоров’я дітей.
  1. Міністерство права:
  • здійснює соціальний захист і організовує допомогу учням з малозабезпечених сімей, сиротам, напівсиротам;
  • забезпечує захист прав та інтересів учнів ;
  • здійснює контроль за діяльністю шкільної їдальні, за бережливим ставленням до хліба;
  • організовує роботу учнівського бюро добрих послуг;
  • формує навички здорового способу життя;
  • контролює дотримання учнями Статуту школи (правил для учнів);
  • піклується про молодших школярів;
  • виконує плани реалізації  заходів щодо забезпечення виконання Національної програми «Діти України»;
  • здійснює психологічні дослідження серед учнів;
  • проводить бесіди з питань здорового способу життя та бесіди з дітьми, схильними до правопорушень;
  • захищає права та інтереси учнів;
  • формує банк даних про дітей, схильних до правопорушень, подає інформацію  про них на засіданнях президентської ради;
  • організовує чергування учнів під час проведення свят, вечорів відпочинку;
  • проводить рейди-перевірки дотримання учнями правил поведінки в школі, в громадських місцях;
  • організовує правову освіту (вивчення правил для учнів, Статуту школи, документів про учнівське самоврядування).
  1. Міністерство праці:  
  • здійснює профорієнтаційну роботу в школі, виховує інтерес та повагу до майбутньої професії;
  • виховує готовність жити й діяти за принципами гуманізму, милосердя, людяності;
  • піклується про вдів, ветеранів, пристарілих;
  • охороняє довкілля, дбає про збереження шкільного майна;
  • організовує проведення трудових операцій, десантів;
  • виховує бережливе ставлення до книги, підручника, проводить бесіди та рейди-перевірки збереження підручників;
  • згідно з пам’яткою для чергових (у класі, у школі) стежить за дотриманням  учнями належної дисципліни, поведінкою учнів під час перерв;
  • проводить дні ввічливості, культури, чистоти;
  • готує інформацію на загальношкільні лінійки, звітує про чергування в школі;
  • проводить акції «Посади дерево», «Перетворимо школу на квітучий сад», «Поїзд чистоти»;
  • проводить конкурси на кращий зелений куточок у класі;
  • організовує трудові десанти з благоустрою шкільної території та сільських вулиць;
  • бере участь у поточному ремонті школи ;
  • організовує ремонт меблів, утеплення вікон на зиму, генеральне прибирання приміщень, збір металолому та макулатури;
  • доглядає за обеліском загиблим воїнам-односельчанам;
  • прилучає учнів до народної творчості та культури.
  1. Міністерство культури та відпочинку:
  • організовує естетичне виховання  учнів;
  • пропагує здоровий спосіб життя;
  • організовує змістовний відпочинок учнів у позаурочний час, залучаючи їх до проведення вечорів відпочинку, дискотек, концертів і т. ін.;
  • розвиває творчі здібності  школярів, залучаючи їх до роботи  в гуртках;
  • оформляє альбоми пам’ятних дат;
  • прилучає учнів до народної творчості, національної культури;
  • координує діяльність із закладами культури села, бере участь в  спільних  заходах;
  • залучає батьківський актив до роботи клубу вихідного дня, організовує учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;
  • здійснює пошукову роботу, збираючи  народознавчий  матеріал, бере участь у створенні  народознавчої кімнати;
  • підбирає  матеріали для написання сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей;
  • розвиває творчі здібності школярів.

Положення про учнівське самоврядування

Вхід на сайт
Пошук
Освітні ресурси
Інформація на сайті створена для: вчителів, батьків, учнів, випускників школи, колег-освітян та всіх тих кого цікавить наш заклад.

Copyright MyCorp © 2019
uCoz