Сьогодні в Україні інклюзивне навчання організовано у майже 43% шкіл, працює понад 18 тисяч інклюзивних класів. За останні десять років інклюзія суттєво проникла в українські школи. Для порівняння, п’ять років тому в інклюзивних класах навчалось вдесятеро менше, ніж зараз. Разом із тим, дослідження якості інклюзивного навчання, проведене Державною службою якості освіти, виявило низку викликів на рівні організації інклюзивного навчання, кваліфікації вчителів, методичного забезпечення освітнього процесу, розвитку інфраструктури та забезпечення фінансування, взаємодії з інклюзивно-ресурсними центрами (ІРЦ). Пропонований матеріал покликаний допомогти вдосконалювати якість інклюзивного навчання у школах, де воно вже запроваджене, а також розпочати цей шлях закладам, які лише планують відкрива
... Читать дальше »
Забезпечення рівного доступу до освіти і неупередженого ставлення до всіх дітей — такі ж важливі завдання директора школи, як і забезпечення якості освітньої діяльності школи. Принцип інклюзивності та справедливості в освіті передбачає, що всі діти повинні мати доступ до освітніх можливостей, що сприятиме досягненню ними кращих результатів у навчанні незалежно від статі, національності або достатку, освіти чи професії їхніх батьків. Читати далі...
Ось і промайнув рік навчання в школі! Для малят групи дітей 5-го віку він видався непростим,та діти впевнено крокували до фінішу. Дошкільнята приєдналися до "Кольорового тижня школи",який тривав останні дні навчання й отримали масу позитивних емоцій й щасливих моментів.Вони співали,танцювали,грали в ігри,креативили...На кілька днів дитинство малюків стало "різнобарвним". Тож вітаємо Вас діти,ви вже на порозі першого класу. Зовсім скоро він поглине Вас в свої обійми! Зичу усім майбутнім першокласникам старанності, наполегливості, працьовитості ,посидючості і можливостей для розвитку. Бажаю подальших успіхів у навчанні! Вихователь дітей групи 5-го віку Макота М.М.