Гузіївська ЗОШ стала однією з 200-т шкіл, яка в жовтні вперше провела DOCU/ТИЖДЕНЬ проти булінгу для своїх учнів. Проведення цього проєкту базується на перегляді та обговоренні стрічок на тему булінгу. На відміну від традиційних освітніх інструментів, документальне кіно дозволяє не тільки наблизити тему обговорення до учнів, а й сприяє їх максимальному емоційному залученню, що є однією з основ ефективного освітнього процесу. Тому за підтримки Міністерства освіти та науки України, експертів-правозахисників та психологів ми отримали програму DOCU/ТИЖНЯ проти булінгу для учнів 5–7 та 8–11 класів, які надали нам методичні розробки для проведення: вступного уроку, присвяченого розумінню поняття «документальне кіно», його особливостей, відмінностей від ігрового, потенційного впливу; уроку, присвяченого поняттю булінгу та кібербулінгу, ознакам, методам протидії, наслідкам, інформуванню про роботу служб, до яких можна звернутися для отримання правової та психологічної допомоги; перегляду та обговорення тематичної документальної кінострічки; роботи в групах; підсумкового уроку. Отже, з 21.10 по 25.10.19р. в Гузіївській школі проходив DOCU/ТИЖДЕНЬ(#DOCUтиждень#bullyingstop). Соціальний педагог та практичний психолог ознайомили учнів з поняттям «документальне кіно», пригадали поняття «булінг» та «кібербулінг», переглянули фільми «Джованні та балет на воді» (5-7 класи) нідерландської режисерки Астрід Буссінк та «Булер» (8-11 класи) американського режисера Лі Гірша, в яких описано реальні життєві історії. Ніщо так, як документальне кіно, не дозволяє максимально емоційно розкрити проблему булінгу та не залишити нікого байдужим. Учні проаналізували отримані впродовж тижня знання та відрефлексували емоції, пережиті під час переглядів фільмів, а також поділилися власним баченням шляхів вирішення проблеми.