Меню сайту
Педагогічна преса
освітній портал Педагогічна преса
Цей день в історії
Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 204
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Користувачі OnLine:

Головна » 2019 » Ноябрь » 11 » Особливості адаптації першокласників та п’ятикласників
12:56
Особливості адаптації першокласників та п’ятикласників

Yes«Бути готовим до школи – не означає вміти читати, писати і рахувати.

Бути готовим до школи – означає бути готовим всьому цьому навчитися»

Венгер Л.А.

  Початок навчання першокласників та перехід п’ятикласників до основної школи — складний і відповідальний період у житті дітей. Адже навчальна діяльність, як і будь-який новий, ще незасвоєний вид діяльності, вимагає мобілізації всіх психічних і психофізіологічних зусиль дитини задля того, щоб опанувати потрібні вміння, навички, пристосуватися до нового режиму дня, знайти своє місце серед нових товаришів, встановити взаємовідносини з учителями. Зміни, що відбуваються у психіці першокласника та п’ятикласника відбивають процес її адаптації. 

   Цьогорічною метою дослідження для психологічної служби в школі стало виявлення труднощів у адаптації, вивчення емоційного фону у ставленні першокласників та п’ятикласників до школи та характеру стосунків між учнем та однокласниками; дослідження самооцінки; вивчення виявів тривожності учня в шкільних умовах. Для досягнення поставленої мети були проведені наступні методики: -методика «Мій настрій»; -опитувальник для визначення рівня адаптації (Л.М. Ковальова, Н.Н. Тарасенко); -малюнок «Що мені подобається в школі?» (Н. Лусканова); -малюнок «Мій клас»; -методика «Мій клас»; -методика дослідження мотивації навчання першокласників; -тестова бесіда «Ступінь психосоціальної зрілості» за С.А. Банковим; -анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації й адаптації Н.Лусканової; -анкета для п’ятикласника; - малюнкова методика «Моя сім’я»; - тест Керна Йієрасика готовності до навчання в школі; - методика «Школа звірів», Будиночки.  Казкотерапія для найменших. Комплекс діагностичних методик для визначення рівня адаптації учнів 5-го класу.

 

Yes YesYes

 

YesYesYes

YesYesYes

 

YesYesYes

Yes

Переглядів: 490 | Додав: Оксана | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Освітні ресурси
/a>
Інформація на сайті створена для: вчителів, батьків, учнів, випускників ліцею, колег-освітян та всіх тих кого цікавить наш заклад.

Copyright MyCorp © 2024
uCoz