Діагностична робота на визначення страхів, сумнівів, рис характеру, ступеня емоційності та фантазій за тестом «Малюнок дерева».
Цей тест допоможе зрозуміти приховані особливості, страхи, риси характеру дитини. Насамперед дітям було завдання взяти чистий аркуш паперу і на ньому намалювати дерево, його можуть розмалювати кольором. При виконанні цієї роботи психолог не втручається, не підказує, не допомагає порадами. Після того як малюнок буде закінчено, потрібно уважно роздивитися та охарактеризувати.
За результатами тестування можна зробити висновок: більшість учнів класу здатні до фізичної роботи, а не до інтелектуальної. Запальний характер, практичність, схильність до сміливих кроків і ризикованості мають троє учнів.
Нервозність, невпевненість в собі, легко піддаються чужому впливу, мають слабкі результати в практичній діяльності (4 дітей). Мляве ставлення до розв’язання проблем, слабка врівноваженість, низька самооцінка. Ретельність, обережний характер, шанобливе ставлення до авторитетів. Спостережливість, точність, пунктуальність, легкий характер. Є потреба у визначенні оточуючими, любов до фантазування та відпочинку. Добре розвинене почуття гумору, життєрадісний настрій, однак дещо неуважний, поверховий та непосидючий. Схильність до глибоких міркувань і сильного прояву емоцій.
Висновки психолога: більше уваги приділяти таким дітям, залучати всіх до проведення свят як шкільних так і класних. Залучати їх до трудової діяльності. Завжди підтримати їх та дати можливість висловлюватися кожному зокрема. Всіх без винятку хвалити, підбадьорювати. Завжди пояснювати що кожен має свою думку і кожен може її сказати.