19.10.2016 року вчителями української мови та літератури спільно з практичним психологом та соціальним педагогом Гузіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів, було організовано та проведено комплексний виїзний семінар.
Тема : Патріотичне виховання в контексті уроків української мови та літератури. Сучасні аспекти.
Психологічний і соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.
Метою семінару було практичне відпрацювання Методичних рекомендацій щодо патріотичного виховання.
Історія України – це не тільки події, а й історичні постаті. На прикладах життя, діяльності і боротьби за державу українських князів, козацтва, видатних гетьманів Б.Хмельницького, І.Мазепи, П.Орлика; всього українського народу та його видатних представників – Т.Шевченка, В.Винниченка, М.Міхновського, М.Грушевського, С.Петлюри, С.Бандери та багатьох інших, вчитель має продемонструвати національну гідність нашого народу, його прагнення мати власну державу.
Організувалася поїздка до музею-садиби Степана Бандери в селі Воля Задеревацька, Стрийської райдержадміністрації, Львівської області. Цікаву та пізнавальну екскурсію провела працівник музею Оксана Бандера. Вона і є носієм генетичного коду роду Бандери.
Героїчні й водночас драматичні й навіть трагічні події останнього часу спонукають до оновлення експозицій шкільних музеїв, заповідників та кімнат бойової слави, зокрема щодо інформації про учасників АТО та волонтерів з даної території; необхідно взяти шефство над родинами учасників ATO, які цього потребують. В цілому важливим є формування засобами змісту навчальних предметів якостей особистості, що характеризуються ціннісним ставленням до суспільства, держави, самої себе та інших, природи, праці, мистецтва.
Повертаючись з музею Степана Бандери, відвідали ще одну визначну пам’ятку в селі Лисовичі - меморіал пам’яті бійця АТО Тараса Бруса, який загинув під час виходу з «Іловайського котла» і вшанували хвилиною мовчання всіх загиблих героїв.
В зв’язку з тими подіями ще почастішали випадки інвалідності. Батьки звертаються з проблемою інклюзивного навчання. Тому актуальне питання інклюзії більш висвітлилося та розкрилося на семінарі практичним психологом та соціальним педагогом . Ними були розроблені поради та рекомендації щодо роботи з такими дітьми.