Меню сайту
Категорії розділу
Педагогічна преса
освітній портал Педагогічна преса
Цей день в історії
Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 203
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Користувачі OnLine:

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Тренінгове заняття «Увага!Я – п’ятикласник!» (адаптація 5 клас)

Тренінгове заняття «Увага!Я – п’ятикласник!»

Мета: сприяти зниженню тривожності; підвищити емоційну стійкість та психологічну готовність до навчання в 5 класі; згуртувати класний колектив; сформувати адекватну самооцінку; формувати толерантну поведінку та навички взаємодії з іншими людьми.

Учасники: учні п’ятого  класу.

Обладнання: роздатковий матеріал, папір А4, газета, олівці, фломастери, скотч

Хід заняття

Учитель. Сьогодні ми з вами вирушимо в подорож по 5 класу. Подорож у нас чарівна і транспорт теж. Ми поїдемо на поїзді, але дорогою до нас будуть приєднуватися все нові і нові вагони. Вагони не прості, а наповнені вашими кращими якостями, тими, які вам знадобляться у 5 класі. І щоб приєднати новий вагончик, потрібно буде виконати завдання, які будуть запропоновані на кожній станції.

Ну що, готові до подорожі в 5 клас? Тоді вперед!

Перша станція «Всезнайки»

Учитель. Ви знайомі одне з одним давно, і усі ви вчитесь разом з першого класу. Вам запропоноване слово «п’ятикласник» і вам потрібно напроти кожної літери записати якість, яка характеризує вас як п’ятикласників. Зробіть це якомога швидше. Будьте згуртованими і не сперечайтесь, вчіться слухати один одного (Додаток 1).

-           Ви молодці! А яка якість допомогла вам впоратися із завданням? (Дружелюбність)

-           До нашого поїзду приєднався перший вагончик «Дружба».

Друга станція «Руханка»

Пропоную вам виконати вправу «Ті, хто…». Вам необхідно піднятися зі своїх місць і стати в рядочок та виконувати ті дії, які я буду називати. Роблять крок вперед ті, хто любить солодке; піднімають праву руку ті, у кого є кішка; присідають ті, кому подобається грати у футбол; підніміть ліву руку ті, хто любить відпочивати на природі; підстрибніть один раз ті у кого є собака; поверніться вправо ті, хто любить слухати музику. А тепер візьміться за руки всі ті, хто вважає що ваш клас найкращий.

-           На вашу думку, яка риса допомогла вам впоратися із завданням? (Кмітливість)

-           До нашого поїзду приєднується ще один вагончик – «Кмітливість».

-           І наступна зупинка допоможе нам дізнатися, наскільки ви розумні.

Третя станція «Ерудит»

1. Який місяць року найкоротший? (Лютий)

2. Назва якої птиці складається з 40 «а» (Сорока)

3. На яке світло треба переходити дорогу? (На зелене)

4. На що схожа половина яблука? (На іншу половину)

5. Назва місяця, що походить від слова «квітнути». (Квітень)

6.За ким весь час ганявся вовк із мультфільму «Ну, постривай!» (За зайцем)

7.Назвіть президента України (Петро Порошенко)

8.Які дві співачки від України здобули перемогу на Євробаченні? (Руслана, Джамала)

9.Як розшифровується АТО? (антитерористична операція)

10. Коли ми святкуємо День Незалежності? (24 серпня)

11.Хто показує кожному його обличчя, бо не має власного?

12.Які кольори у нашого прапора? (синьо-жовтий)

Учитель. Ви молодці! Яка риса допомогла вам впоратися із завданням? (Допитливість). До нашого поїзда приєднався вагончик «Допитливість».

Вправа-розминка «Австралійський дощ»

Мета: забезпечити психологічне розвантаження учасників тренінгу

Хід вправи:

Учасники стають у коло. Вчитель  запитує: «Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо  який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Коли вони повернуться до мене, я передам наступні. Будьте уважні».

-           В Австралії піднявся вітер (ведучий тре долоні).

-           Починає накрапати дощ (клацання пальцями).

-           Дощ посилюється (плескання в долоні).

-           Починається справжня злива (плескання по стегнах).

-           А ось і град та  справжня буря (тупіт ногами).

-           Але що це? Буря стихає (плескання по стегнах).

-           Дощ стихає (плескання в долоні).

-           Лише рідкі краплі падають на землю (клацання пальцями)

-           Тихий шелест вітру (потирання долонь).

-           Ура! Сонце! (руки догори).

Четверта станція «Згуртування»

Учитель. Ось нова станція, але перон на ній дуже маленький, а подихати повітрям хочуть усі.

На станції «Згуртування» ваше завдання – розміститися на пероні всім класом. Поступово перон буде зменшуватися. Головне, щоб ніхто з ваших друзів не випав.

(Пероном служать склеєні скотчем газети, які вчитель поступово складає і зменшує перон)

Учитель. Ви молодці, а яка якість допомогла вам впоратися із завданням? (Згуртованість). До нашого поїзда приєднався ще один вагон – «Згуртованість».

П'ята станція «Зрозумій мене»

Учитель. Викликаються 3 учня до дошки, Учні отримують завдання: без слів розіграти театралізовану виставу, а глядачі повинні відгадати, що було у завданні. Всі дії потрібно виконувати мовчки. Готові? Вперед.

  • Учень вихваляється своїми гарними оцінками;
  • Учні добре працюють на уроці;
  • Учень запізнився на урок.
  • Учень просить відпустити його додому.

Дуже добре, а яка якість допомогла вам впоратися із завданням? (Взаєморозуміння).

Учитель. До нашого поїзда приєднався ще один вагон – «Взаєморозуміння».

Рухаємось далі, і нарешті ми доїхали до нашої останньої станції.

Шоста станція «Подяки»

Учитель. Упродовж чотирьох років ви були як одна родина, і була у вас ваша класна мама, ваша перша вчителька.

На знак подяки своєму першому вчителеві я пропоную вам зробити плакат-побажання. Плакат незвичайний – він у вигляді великого серця. Я вам зараз роздам маленькі сердечка, а ви на них напишете свої побажання першій вчительці. Потім всі разом наклеїте на серце і подаруєте їй на згадку про себе. І ось нарешті до нашого потяга приєднався останній вагончик – «Подяки» (Додаток 2).

Учитель. Як бачите, під час гри ви зуміли до нашого потяга приєднати вагончики «Кмітливість», «Дружба», «Допитливість», «Взаєморозуміння», «Згуртованість», «Подяки». Всі ці якості знадобляться вам і надалі. Попереду у вас середня і старша школа, і ви поступово будете приєднувати нові і нові вагончики з важливими рисами, які будете в собі розвивати.

Соціальний педагог                         Фуцяк О.М.

 

 

Додаток 1.

П

Я

Т

И----------------------------------------

К

Л

А

С

Н

И---------------------------------------

К

И---------------------------------------

Додаток 2

 

images.jpgзавантаження.jpgзавантаження.png

ДРУЖБА
ДОПИТЛИВІСТЬ
ЗГУРТОВАНІСТЬ

 

ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ
 

ВДЯЧНІСТЬ

 

YesYes

Категорія: Мої статті | Додав: Оксана (30.10.2017)
Переглядів: 4120 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Освітні ресурси
/a>
Інформація на сайті створена для: вчителів, батьків, учнів, випускників ліцею, колег-освітян та всіх тих кого цікавить наш заклад.

Copyright MyCorp © 2024
uCoz