«А чому люди тоді голодували?»
Діти повинні розуміти, що це була спланована владою акція. Тоді був урожай, але збіжжя в людей відбирали, а сади вирубували. Навіть жорна ламали, щоби вони не могли перемолоти знайдене десь зерно. Учні мають знати, що в ті часи одні люди знищували інших навмисно.
Вчителі розуміли, що не можуть представляти дітям тогочасні страхіття й шукали символ. І від того часу почали використовувати синьо-жовту НЕЗАБУДКУ. Ми маємо говорити на тему ГОЛОДОМОРУ з дітьми, але не лякати. Потрібно, щоб дитина пом’янула пам’ять дитини, яка загинула, тому що була голодна і що була українцем. Незабудки, колосок і чорна стрічечка - це речі, які дитина може змайструвати і поділитись ними.