Меню сайту
Наше опитування
Статистика Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Виховна система школиМісія : сформувати висококультурну особистість, успішного громадянина України. Мета : розвиток та саморозвиток особистості школяра, здатної до життєвого проектування, успішного громадянина України. Завдання:
Очікувані результати:
Реалізація провідної ідеї виховної системи школи базується на основі особистісно орієнтованого, компетентнісного, середовищного та системного підходів. Навчально-виховна робота школи організована у відповідності з вимогами Конституції України, законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положенням про середній навчальний заклад, Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України та іншими нормативно-правовими документами. В основі діяльності школи покладено наступні ідеї; Ідея розвитку. Головний зміст педагогічного процесу – розвиток учня, його творчої індивідуальності у навчально-виховному процесі та на додаткових освітніх маршрутах. Ідея розвитку має на меті і розвиток особистості педагогів, і педагогічної системи в цілому. Ідея творчості. Творчість розглядається як універсальний механізм розвитку особистості, що забезпечує її входження у світ культури і засвоєння способів існування у сучасному світі. З метою реалізації цієї ідеї створюється атмосфера, що стимулює суб’єкти навчально-виховного процесу до творчості. Ідея співпраці заснована на партнерських стосунках суб’єктів виховної системи:спільна праця дітей та дорослих забезпечує творчу позицію кожного всіх етапах : від мети – до оцінки результатів. Ідея відкритості. Школа відкрита для широких соціальних зв’язків із творчою інтелігенцією, представниками науки, громадських організацій, творчих об’єднань. Взявши за основу своєї педагогічної діяльності творчу спадщину В.О.Сухомлинського, колектив зосередив увагу на забезпеченні якості навчально-виховного процесу, конкурентоспроможності школи і її випускників, особистісному розвитку кожного учня. Управлінський аспект Важливе місце у системі виховної діяльності школи посідає управління навчально-виховним процесом. Управління базується на принципах демократизму, гуманізму, свободи, ґрунтується на засадах державно-громадського керівництва. Новий освітній менеджмент зумовив утвердження в управлінській системі школи таких тенденцій: 1.Відмова від авторитарного стилю управління і переходу до лідерства, партнерства та демократичних процедур узгодження рішень 2. Більш повного делегування повноважень по лінії «зверху-вниз» у поєднані з відповідальністю (ніколи не роби того, що можуть зробити самостійно твої заступники, учителі, учні). 3. Організації роботи педагогічного колективу за принципом «ми всі робимо одну справу» ( принцип співробітництва). 4. Постійного навчання всіх, усюди й увесь час. 5. Зміни орієнтирів управлінської діяльності в напрямі переходу від управління школою до управління процесами навчання та розвитку кожного учня. У школі проглядається цілеспрямована, активна взаємодія директора з усіма учасниками навчально-виховного процесу. Існує певний розподіл обов’язків між адміністрацією, всіма членами педагогічного колективу, творча співдружність з позашкільними закладами Болехівщини, зокрема Спортивною школою та Будинком дитячої та юнацької творчості, використання ініціативи громадських організацій, залучення учнівського самоврядування, тобто чіткий розподіл праці та встановлення функціональної залежності між усіма педагогічними системами та підсистемами. Школа тісно взаємодіє з органами місцевого самоврядування, зокрема селищною радою, церквою, громадою села. Значна увага приділяється координації діяльності ради школи, педагогічної, методичної рад, органів учнівського самоврядування. Виховний аспект Виховна робота в школі побудована згідно «Основних орієнтирів виховання учнів 1 – 11 класів ЗНЗ України». Ціннісне ставлення до людей формує такі гуманістичні риси як доброта, милосердя, совість, справедливість… Серед ряду заходів даного напряму можна виділити : благодійну акцію «Лист святого Миколая», проект «Раз добром зігріте серце – вік не прохолоне», КТС «Складаємо етичний кодекс школи», акцію «Демократичний ящик»… Ціннісне ставлення до суспільства і держави. Із заходів даного напряму хочеться відзначити участь в конкурсі учнівських проектів «Я- громадянин України», впровадження військово-спортивної гри «Джура», конкурси учнівських ессе «Мої думки з приводу голодомору», «Що я знаю про героїв Крут», тренінгові заняття « Батьківщина – це не хтось і десь, я – теж Вітчизна»… Ціннісне ставлення до праці. Традиційними стали акції «Перетворимо школу на квітучий сад», рейд «Живи, книго» (рейди-перевірки збереження підручників), трудові десанти «Поїзд чистоти», акція «Посади дерево»… Ціннісне ставлення до природи. Формування розуміння значення природи в житті людини допомагають заходи :екологічна гра-подорож «Чарівний дивосвіт», конкурс малюнків Мій біль – Чорнобиль», конкурси екологічних агітбригад, екологічні десанти, акція «Збережемо первоцвіт»… Ціннісне ставлення до себе. Серед заходів даного напряму слід відзначити диспут «Хочеш довго жити – кидай палити», тренінгові заняття «Об’єднаймо зусилля за життя без насилля», випуск колажів на теми «ВІЛ/СНІД», тренінгові заняття за програмою «Рівний –рівному»… Ціннісне ставлення до мистецтва.Традиційними стали : диспут «Що означає жити красиво?», конкурс «Школа має таланти», творчий звіт гуртків, огляд художньої самодіяльності школи, виставки учнівських творів літературного, образотворчого та декоративного мистецтва тощо. У школі налагоджена робота з обдарованими дітьми, розроблені основні напрями та завдання роботи з обдарованими, складений план виховної роботи для реалізації програми «Обдарована дитина», у якому враховано, що поняття «обдарованість» поєднує природні, інтелектуальні, творчі, спортивні здібності, які сприяють глибокому розумінню навколишньому світу, окремих напрямів науки і як результат – високий рівень самореалізації кожного учня. Ведеться картка обдарованої дитини, кожен класний керівник має інформацію про дітей класу відносно здібностей всіх учнів в класі. Значна увага приділяється питанню створення умов та вихованню обдарованих дітей. Інформаційні технології мають сьогодні пріоритетне значення в усіх сферах діяльності, визначають розвиток суспільства завтрашнього дня. Розуміючи важливість впровадження інформаційних технологій, адміністрація нашої школи створює належні умови для комп’ютеризації навчального закладу. Використання комп’ютерних технологій у виховній роботі підвищує її ефективність. З використанням сучасних інформаційних технологій підготовлені і проведені загальношкільні заходи: виховна година «Згадай про славні Крути», « У той голодний 33», «Правовий брейн-ринг», «Збережи первоцвіт», «Пісні моєї родини», традиційна зустріч випускників, атестація педагогічних працівників, педагогічна рада «Роль класного керівника в системі виховної роботи школи»… Виховна система нашої школи – це складна психолого-соціо-педагогічна сукупність, яка охоплює весь педагогічний процес, інтегруючи навчальні заняття, позаурочне життя дітей, різноманітну діяльність і спілкування за межами школи. На базі нашої школи працює цілий ряд гуртків, серед них : виразного читання, вокальний, танцювальний, «Юний стрілець»,просвітницька програма «Рівний – рівному», гурток «Умілі руки», історико-краєзнавчий, екологічний, спортивний, туристичний, в яких задіяно понад 100 дітей. Свої роботи учні щороку демонструють на огляді-звіті художньої самодіяльності, гуртківці беруть участь у щорічних міських виставках фотолюбителів, писанкарів, майстрів з плетення бісером. До роботи у шкільних гуртках задіяні діти, позбавлені батьківського піклування та діти-сироти. Методичне забезпечення У школі запроваджені різні форми методичної роботи.??? Педагоги використовують різноманітні форми й методи роботи : колективні творчі справи, години спілкування, бесіди, свята, зустрічі, екскурсії, конкурси, огляди, акції, виставки, міні-проекти, тренінги, диспути. Педагогічний колектив школи впроваджує у навчально-виховний процес інноваційні педагогічні технології:
Школа на Болехівщині є опорною із організації роботи учнівського самоврядування та організації співпраці з громад кістю. Значна увага приділяється підвищенню комп’ютерної грамотності вчителів. З цією метою в школі організовуються курси за програмою «ІNTEL. Навчання для майбутнього». Відпрацьована система роботи з вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду дає можливість проводити на належному рівні семінари. Виховна система школи
|
Пошук
Архів записів
Погода
Друзі сайту
Каталог свят
|