Вас вітає Гузіївський ліцей!
Меню сайту
Педагогічна преса
освітній портал Педагогічна преса
Цей день в історії
Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 206
Статистика



Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
Користувачі OnLine:

Про інклюзивну освіту

                ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: РІЗНІ МОЖЛИВОСТІ - РІВНІ ПРАВА               

Посадова інструкція асистента вчителя

Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти

 

Інклюзивне навчання — система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.

Жодна дитина не має відчувати себе іншою та виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів – це головне завдання інклюзії.

 Інклюзивне навчання ґрунтується на таких принципах:

  • кожна дитина має право на освіту;
  • кожна дитина має унікальні особливості, інтереси, здібності та навчальні потреби;
  • освітні програми мають брати до уваги широке різноманіття характеристик і потреб дітей;
  • діти з особливими освітніми потребами повинні мати доступ до навчання у звичайних освітніх установах;
  • школи, дитячі садки та інші заклади освіти зобов’язані створити умови навчання, що забезпечують потреби дитини;
  • звичайні заклади освіти є найбільш ефективним методом навчання з точки зору забезпечення потреб дитини, протидії дискримінації та розподілу державних коштів.

Інклюзивне освітнє середовище  сукупність умов, способів і засобів для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб і можливостей.

Особа з особливими освітніми потребами – особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту.

Переваги інклюзивного навчання

  • Інклюзивне навчання усуває бар’єри в системі освіти та системі підтримки дітей з особливими освітніми потребами.
  • Вища залученість батьків до процесу навчання.
  • Діти з особливими освітніми потребами отримують можливість соціалізації, розвитку своїх інтересів і талантів і подальшої інтеграції в суспільство, вступу до професійних і вищих закладів освіти.
  • Діти з особливими освітніми потребами мають змогу налагодити дружні стосунки з однолітками в школі та поза її межами та моделюють належні способи взаємодії з колективом.
  • В інклюзивних класах створено атмосферу спокійного прийняття відмінностей інших людей.

YesYes

 Yes Yes Yes

word-image.jpeg категорії_труднощів.jpg

Вхід на сайт
Пошук
Архів записів
Освітні ресурси
/a>
Інформація на сайті створена для: вчителів, батьків, учнів, випускників ліцею, колег-освітян та всіх тих кого цікавить наш заклад.

Copyright MyCorp © 2025
uCoz