Вас вітає Гузіївська школа!
Меню сайту
Педагогічна преса
освітній портал Педагогічна преса
Цей день в історії
Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 184
Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Користувачі OnLine:

Організація інклюзивного навчання

Організація інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах

1. Умови ефективності навчально-виховного процесу

  • Створення позитивної атмосфери
  • Командний підхід
  • Індивідуалізація навчального процесу
  • Ефективне залучення членів родини
  • Адаптація та модифікація навчальних планів, програм
  • Підготовка педагогів

2. Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими потребами

Розробляється групою фахівців (заступник директора з навчально-виховної роботи, вчителі, асистент вчителя, психолог, вчитель-дефектолог та інші) із обов’язковим залученням батьків, або осіб, які їх замінюють, з метою визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання дитини з особливими освітніми потребами.

Складається індивідуальна програма на один рік. Двічі на рік (за потребою частіше) переглядається з метою її коригування.

3. Навчально-виховний процес

Здійснюється у класах з інклюзивним навчанням відповідно до робочого навчального плану школи, за навчальними програмами, підручниками, посібниками, рекомендованими МОН для загальноосвітніх навчальних закладів.

Для дітей з особливими освітніми  потребами, які мають інтелектуальні порушення та зі складними вадами розвитку розробляється індивідуальний навчальний план на основі робочого навчального плану школи або на основі Типових навчальних планів спеціальних шкіл (шкіл-інтернатів).

4. Індивідуальний навчальний план

Індивідуальний навчальний план визначає перелік навчальних предметів, послідовність їх вивчення, кількість годин, що відводяться на вивчення кожного предмета за роками навчання, та тижневу кількість годин.

У плані враховуються додаткові години на індивідуальні і групові заняття, курси за вибором, факультативи тощо.

5. Індивідуальна навчальна програма

Індивідуальна навчальна програма дитини з особливими освітніми  потребами у класі з інклюзивним  навчанням розробляється на основі  навчальних програм загальноосвітніх навчальних закладів, у тому числі спеціальних, з відповідною  їх адаптацією.

Навчальна програма визначає зміст, систему знань, навичок і вмінь, які мають опанувати учні в навчальному процесі з кожного предмета, а також зміст розділів і тем. До  складання індивідуальної навчальної програми залучаються батьки.

Джерело: http://mon.gov.ua/citizens/rozyasnennya/organizacziya-inklyuzivnogo-navchannya-u-zagalnoosvitnix-navchalnix-zakladax.html

Вхід на сайт
Пошук
Освітні ресурси
Інформація на сайті створена для: вчителів, батьків, учнів, випускників школи, колег-освітян та всіх тих кого цікавить наш заклад.

Copyright MyCorp © 2019
uCoz